Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane nam pytania wraz z naszymi odpowiedziami. Jeżeli nie widzisz swojego pytania prosimy o zadanie go poprzez formularz kontaktowy.

  • Zamówienia

    • Jak mogę złożyć zamówienie?

      Zamówienia na naszej stronię można składać poprzez sklep internetowy, jak i mailowo bądź telefonicznie.

    • Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

      Zmiany w zamówieniu można dokonać do momentu jego nadania. Po nadaniu zmówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. W przypadku chęci zmiany w swoim zamówieniu prosimy jak najszybciej o kontakt za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia i dokładnym opisaniu jakich zmian chcesz w nim dokonać.

    • Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

      Aby otrzymać fakturę VAT, należy podczas składania zamówienia uzupełnić dane dotyczące NIP-u oraz nazwy firmy. Faktura VAT zostanie automatycznie wystawiona i wysłana na podany adres e-mail podczas składania zamówienia.

  • Dostawa

    • Ile kosztuje wysyłka?

      Dostępne są trzy opcje dostawy: 

      – Kurier DPD – 20,00 zł (szacowany czas dostawy: 1-2 dni robocze)

      – Kurier DPD pobranie – 25,00 zł (szacowany czas dostawy: 1-2 dni robocze)

      – Paczkomaty Inpost – 20,00 zł (szacowany czas dostawy: 2-3  dni robocze)

       Informację o statusie zamówienia oraz przewidywany termin dostawy otrzymasz na e-maila od wybranego przewoźnika.

       

    • Ile trwa dostawa?

      Jeżeli towar znajduje się w magazynie, wysyłka następuje w przeciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli przedmiot, będzie realizowany na zamówienie, wówczas okres wydłuża się do 5-7 dni roboczych. Do podanego czasu należy doliczyć czas dostarczenia zamówienia przez wybranego przewoźnika.

    • Czy mogę zamówić paczkę do Paczkomatu?

      Oczywiście, przy wyborze dostawy wystarczy zaznaczyć „InPost”.

    • Czy mogę wybrać dzień dostawy?

      Istnieje możliwość ustalenia dnia dostawy, prosimy w tym przypadku o kontakt po złożeniu zamówienia za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia i interesującego terminu.

  • Zwrot

    • Jak mogę zwrócić towar?

      Masz możliwość dokonać zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu, dostępny na naszej stronie w centrum obsługi klienta: https://gtg.com.pl/centrum-obslugi-klienta/zwroty/

      WAŻNE!
      Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

    • Czy w przypadku zwrotu muszę gdzieś zanieść paczkę?

      W przypadku zwrotu towaru należy wysłać przedmiot na adres firmy GTG:
      Ginger’s Tactical Gear
      Bora-Komorowskiego 24
      80-377 Gdańsk, Polska
      tel. 587 424 848

      Zwrotu możesz dokonać za pośrednictwem dowolnego przewoźnika, pamiętaj, że koszt wysyłki pokrywa kupujący.

    • Czy zwroty są darmowe?

      Masz 14 dni od dostarczenia przesyłki na dokonanie zwrotu. Jeśli na produkcie nie widnieją ślady użytkowania, to jest zwracana kwota wartości nowego produktu. Koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.

    • Ile mam czasu żeby zwrócić towar?

      Na zgłoszenie formularza, masz czas do 14 dni od otrzymania paczki.

    • Jak dokonany będzie zwrot?

      Zwrot środków, będzie wykonany w taki sam sposób jak metoda pierwotnej płatności . Jeśli wybierzesz płatność gotówką przy odbiorze, musisz nam podać numer swojego konta bankowego w formularzu zwrotów.

    • Jakich produktów nie można zwracać?

      Produktów personalizowanych (customowych).  Zwrot produktów personalizowanych nie jest możliwy, ponieważ powstają na indywidualne zamówienie. Jeśli jednak produkt personalizowany jest wadliwy, masz prawo jego reklamacji.

    • Czy wymiana produktów jest możliwa?

      Tak istnieje możliwość wymiany produktu. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

  • Sprzedaż w sklepie stacjonarnym

    • Czy mogę kupić produktu GTG w sklepie stacjonarnym?

      Nie prowadzimy oficjalnego sklepu stacjonarnego Ginger’s Tactical Gear. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową za pomocą sklepu internetowego.

      Jednak nasze produktu dostępne są w sklepach stacjonarnych u dystrybutorów. Listę wszystkich dystrybutorów wraz z adresem i danymi sklepu znajdziesz tutaj: DYSTRYBUTORZY.

  • Produkty

    • Rozmiary płyt SAPI do Kamizelki GPC

      Kamizelka GPC™ jest oferowana w dwóch rozmiarach: M i L. Pasują do nich płyty kroju SAPI o następujących wymiarach:

      SAPI M – 24,5 x 31 x 2 cm
      SAPI L – 25,5 x 33 x 2 cm

      W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy na gtg@gtg.com.pl lub telefoniczny.

UWAGA / ATTENTION
Dostawa na polskiej wersji językowej sklepu dostępna jest tylko dla użytkowników z polski.

Delivery on the Polish language version of the store is available only to users from Poland.

Cookies

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności 

 

 

 

 

 

NEWSLETTER

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Polityki prywatności newslettera.

 

NEWSLETTER

I declare that I have read the content of Newsletter Privacy Policy.