ZAMÓWIENIA

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia na naszej stronie można składać poprzez sklep internetowy, jak i mailowo.

2. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu?

Zmiany w zamówieniu można dokonać do momentu jego nadania. Po nadaniu zmówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. W przypadku chęci zmiany w swoim zamówieniu prosimy jak najszybciej o kontakt za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia i dokładnym opisaniu jakich zmian chcesz w nim dokonać.

3. Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT, należy podczas składania zamówienia uzupełnić dane dotyczące NIP-u oraz nazwy firmy. Faktura VAT zostanie automatycznie wystawiona po doręczeniu przesyłki i wysłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

DOSTAWA

1. Ile kosztuje wysyłka?

Dostępne są trzy opcje dostawy: 

– Kurier DPD – 20,00 zł (szacowany czas dostawy: 1-2 dni robocze)
– Kurier DPD pobranie – 25,00 zł (szacowany czas dostawy: 1-2 dni robocze)
– Paczkomaty Inpost – 20,00 zł (szacowany czas dostawy: 2-3  dni robocze)

Informację o statusie zamówienia oraz przewidywany termin dostawy otrzymasz na e-maila od wybranego przewoźnika. 

2. Ile trwa dostawa?

Jeżeli towar znajduje się w magazynie, wysyłka następuje w przeciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli przedmiot, będzie realizowany na zamówienie, wówczas okres wydłuża się maksymalnie do 14 dni. Do podanego czasu należy doliczyć czas dostarczenia zamówienia przez wybranego przewoźnika.

3. Czy mogę zamówić paczkę do Paczkomatu?

Oczywiście, przy wyborze dostawy wystarczy zaznaczyć „InPost”.

4. Czy mogę wybrać dzień dostawy?

Istnieje możliwość ustalenia dnia dostawy, prosimy w tym przypadku o kontakt po złożeniu zamówienia za pośrednictwem maila lub telefonicznie. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia i interesującego terminu.

ZWROTY

Jak mogę zwrócić towar?

Masz możliwość dokonać zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu, dostępny na naszej stronie w centrum obsługi klienta: ZWROTY.

WAŻNE! 
Koszt wysyłki pokrywa kupujący.

Gdzie należy zwrócić towar?

W przypadku zwrotu towaru należy wysłać przedmiot na adres firmy GTG:
Ginger’s Tactical Gear
Bora-Komorowskiego 24
80-377 Gdańsk, Polska
tel. 587 424 848

Zwrotu możesz dokonać za pośrednictwem dowolnego przewoźnika, pamiętaj, że koszt wysyłki pokrywa kupujący.

Czy zwroty są darmowe?

Masz 14 dni od dostarczenia przesyłki na dokonanie zwrotu. Jeśli na produkcie nie widnieją ślady użytkowania, to jest zwracana kwota wartości nowego produktu. Koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.

Jak dokonany będzie zwrot środków?

Zwrot środków, będzie wykonany w taki sam sposób jak metoda pierwotnej płatności .Jeśli wybierzesz płatność gotówką przy odbiorze, musisz nam podać numer swojego konta bankowego w formularzu zwrotu.

Jakich produktów nie można zwracać? 

Produktów personalizowanych (customowych).  Zwrot produktów personalizowanych nie jest możliwy, ponieważ powstają na indywidualne zamówienie. Jeśli jednak produkt personalizowany jest wadliwy, masz prawo do jego reklamacji.

Czy wymiana produktów jest możliwa?

Tak istnieje możliwość wymiany produktu. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

SPRZEDAŻ W SKLEPIE STACJONARNYM

Czy macie sklep stacjonarny?

Nie prowadzimy oficjalnego sklepu stacjonarnego Ginger’s Tactical Gear. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową za pomocą sklepu internetowego.

Czy mogę kupić produkty GTG w sklepie stacjonarnym?

Nasze produktu dostępne są w sklepach stacjonarnych naszych dystrybutorów. Listę wszystkich dystrybutorów wraz z lokalizacjami znajdziesz tutaj: DYSTRYBUTORZY.

PRODUKTY

Czy oferujecie zniżkę dla wojska, organów ścigania lub ratowników?

Tak! Jeżeli jesteś pracownikiem służb mundurowych przysługuje Ci 10% rabatu. W celu uzyskania kodu rabatowego prosimy o kontakt na adres: gtg@gtg.com.pl.

Gdzie produkowane są wasze produkty?

Wszystkie nasze produkty są wytwarzane ręcznie w Polsce z użyciem Amerykańskich materiałów.

Jaki rozmiar kamizelki wybrać?

Kamizelka GPC™ 1.0 jest oferowana w dwóch rozmiarach: M i L. Pasują do nich płyty kroju SAPI o następujących wymiarach:

  • SAPI M – 24,5 x 31 x 2 cm
  • SAPI L – 25,5 x 33 x 2 cm

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy na gtg@gtg.com.pl lub telefoniczny.